مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:152021-07-23ورزشي

پایان کار ورزشکاران ایران در روز افتتاحیه المپیک + نتایج


در نخستین روز از رقابت ورزشکاران ایران در المپیک 2020 توکیو، نازنین ملایی به مرحله یک چهارم نهایی رویینگ تک نفره راه یافت و میلاد وزیری در مرحله مقدماتی ریکرو شصت و سوم شد.

- پایان کار ورزشکاران ایران در روز افتتاحیه المپیک + نتایج در نخستین روز از رقابت ورزشکاران ایران در المپیک 2020 توکیو، نازنین ملایی به مرحله یک چهارم نهایی رویینگ تک نفره راه یافت و میلاد وزیری در مرحله مقدماتی ریکرو شصت و سوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازی های المپیک 2020 توکیو بعد از یک وقفه یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، ساعت 15:30 به وقت تهران امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه، رسما آغاز می شود.

اما در نخستین روز از رقابت ورزشکاران ایرانی، مسابقات نازنین ملایی قبل از شروع رسمی مسابقات در مرحله گروهی رویینگ تک نفره مسابقه داد که موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

*قایقرانی: نازنین ملایی به عنوان اولین نماینده ایران در بازی های المپیک 2020 در مرحله گروهی رویینگ یک نفره زنان پارو زد و در گروه خود سوم شد تا به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

*تیروکمان: میلاد وزیری نیز به عنوان تنها نماینده ایران در تیروکمان در مرحله مقدماتی ریکرو انفرادی مسابقه داد که از میان 64 تیرانداز حاضر در این ماده در رده شصت و سوم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار ورزشکاران ایران در روز افتتاحیه المپیک + نتایج

پایان کار ورزشکاران ایران در روز افتتاحیه المپیک + نتایج