مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-23سياسي

سیلاب به 25 روستای راین خسارت جدی وارد کرده است


نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به اینکه 25 روستا در بخش راین درگیر سیل شده است، گفت: پیگیر مستمر حل مشکل سیل اخیر در منطقه راین خواهیم بود.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید میدانی از آخرین اقدامات انجام شده در روستاهای سیل زده بخش راین به همراه فرماندار شهرستان کرمان اظهار کرد: بارندگی بیش از 30 میلی متر در 26 و 27 تیر ماه در بخش راین خساراتی را وارد کرد وقوع سیل با این شدت در این منطقه کم سابقه بوده است.

وی افزود: اتفاقاتی که در شرایط اقلیمی و آب و هوایی کشور رقم خورده موجب سیل آسا شدن بارش ها شده و باید این شرایط در آینده پیش بینی شود.

پورابراهیمی بیان کرد: حدود 25 روستا درگیر سیل شده اند که عمده مشکلاتشان در بخش تخریب قنوات و تأمین آب کشاورزی است.

وی ادامه داد: سیلاب در بخش کشاورزی باعث تخریب کانال های آب در پنج روستا، تخریب استخرهای ذخیره آب به تعداد 16 استخر، از بین رفتن درختان گردو و محصولات کشاورزی مثل جو، گندم، تخریب 10 حلقه قنات به طور صد در صد، تخریب 12 حلقه چشمه و از بین رفتن بیش از چهار هزار متر لوله انتقال آب کشاورزی، از بین رفتن 10 رأس دام در روستای باب زنگی، از بین رفتن 7 استخر پرورش ماهی با ظرفیت 12 هزار قطعه ماهی قزل آلا شده است، برآورد خسارت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب به 25 روستای راین خسارت جدی وارد کرده است

سیلاب به 25 روستای راین خسارت جدی وارد کرده است