مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:102021-07-23اقتصادي

خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع است


مدیر جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع است و با هماهنگی پلیس راهور، نیروی انتظامی و صمت از خروج مرغ از استان کرمانشاه جلوگیری می شود - ، نوربخش حاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار کرد: در هفته گذشته روزانه نزدیک به 90 تن در بازار استان کرمانشاه و به خصوص شهر کرمانشاه توزیع شده و با برنامه ریزی صورت گرفته این روند در هفته جاری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در هفته آینده برنامه داریم روزانه 120 تن مرغ منجمد و گرم در بازار استان کرمانشاه عرضه می شود که بیشتر آن مرغ گرم است و در صورت کمبود برای جبران مرغ منجمد توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون 230 تن مرغ منجمد در انبارهای استان کرمانشاه موجود بوده که روزانه بر اساس نیاز بازار توزیع می شود.

حاتمی بیان کرد: 102 مرغداری در گذشته به علت تخلف از فرایند تولید خارج شده بودند و کمبود تولید 530 هزار قطعه را ایجاد کردند که با رایزنی های صورت گرفته با وزارتخانه بخش عمده ای به فرایند تولید بازگشتند که امیدواریم کمبود تولید 130 هزار قطعه مرغ روزانه را برطرف کنند.

وی با اشاره به نظارت جهاد کشاورزی بر مرغداری و کشتارگاه ها، اضافه کرد: کارشناسان و بازرسان جهاد کشاورزی در مرغداری و کشتارگاه ها ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع است

خروج محموله مرغ از استان کرمانشاه ممنوع است