مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-23فناوري

اینترنت 5G در ایران یک ساله شد


از زمان راه اندازی نخستین سایت 5G در ایران یک سال می گذرد و در این مدت 10 سایت نسل پنجم اینترنت راه اندازی شده است که برخی از آنها قابلیت استفاده توسط عموم مشترکان را نیز دارند و کسانی که گوشی های 5G داشته باشند، - از زمان راه اندازی نخستین سایت 5G در ایران یک سال می گذرد و در این مدت 10 سایت نسل پنجم اینترنت راه اندازی شده است که برخی از آنها قابلیت استفاده توسط عموم مشترکان را نیز دارند و کسانی که گوشی های 5G داشته باشند، می توانند از امکان اتصال به اینترنت نسل پنج بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه در سال های گذشته با ورود نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دنیا مواجه بودیم، چند سالی است که صحبت از 5G یا همان نسل پنجم تلفن همراه مطرح می شود.

کاهش تأخیر، ظرفیت بالای دسترسی، قابلیت اطمینان بسیار بالا، ارتقا ارتباطات موبایل پهن باند و قابلیت اتصال و ارتباط اشیا در سطح بسیار وسیع ازجمله ویژگی های نسل پنج ارتباطی است که این فناوری نوین ارتباطی را به عنوان یک فناوری تحول ساز که سایر جنبه های فناوری را نیز متحول می کند مطرح کرده است.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- سال 1398 درباره اینترنت نسل پنج گفته بود مقدمات پیاده سازی 5G در ایران انجام شده است و از اجرایی کردن اولین نسخه 5G و ارائه خدمات اینترنت نسل 5 به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت 5G در ایران یک ساله شد

اینترنت 5G در ایران یک ساله شد