مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-23اقتصادي

با توزیع روزانه 120 تن مرغ در کرمانشاه بازار را کنترل می کنیم


استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات عرضه مرغ در بازار استان کرمانشاه گفت: با توزیع روزانه 120 تن مرغ در کرمانشاه بازار را کنترل می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار کرد: گزارشاتی که در ستاد تنظیم بازار توسط مسئولان ارائه می شود با واقعیت های بازار و جامعه فاصله بسیار زیادی دارد.

وی با انتقاد از عدم اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه، افزود: مصوبات ستاد تنظیم بازار باید توسط اعضای کارگروه به دقت اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در هفته گذشته بنا بوده 200 تن مرغ منجمد در مدت سه روز در بازار عرضه شود که این امر به درستی اجرا نشد و مسئولان اگر توانایی تأمین مصوبات را ندارند باید در جلسه ستاد تنظیم بازار اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه: مردم نباید در معطل مرغ شوند / ‏‬بازار را کنترل می کنیم بازوند بیان کرد: نظارت های بازار باید در هفته آتی تقویت شود و مردم در حالی که با مشکلاتی نظیر قطعی برق و کرونا دست به گریبان هستند نباید به دلایلی مانند دیر آمدن ناظران برای توزیع مرغ در صف ها معطل شوند.

وی با بیان نزدیکی به روزهای پایانی کار دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: از مسئولان استان کرمانشاه هیچکس نباید به علت روزهای پایانی دولت کم کاری کند و مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با توزیع روزانه 120 تن مرغ در کرمانشاه بازار را کنترل می کنیم

با توزیع روزانه 120 تن مرغ در کرمانشاه بازار را کنترل می کنیم