مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 08:452021-07-23سياسي

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وضعیت حوزه درمان جنوب تهران


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی تماس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وضعیت بحرانی بهداشت و درمان ورامین، - ، حسین نوش آبادی ظهر جمعه طی تماس با سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تعداد تخت های موجود بیمارستان های شهید مفتح و شهید ستاری ورامین و قرچک و نیز بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای پانزده، به ویژه تخت های آی سی یو، پاسخگوی نیاز درمانی منطقه نیست، گفت: در شرایط کرونایی موجود این خلاء، به شدت احساس می شود، می بایست، ظرفیت تخت های بیمارستانی افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی کمبود داروهای کرونایی در بیمارستان ها و داروخانه ها و سردرگمی مردم برای تهیه دارو را اسفناک خواند و بر ضرورت تخصیص سهمیه مناسب داروهای کمیاب کرونایی، تاکید کرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به تصویب هفتاد میلیارد تومانی اعتبار احداث بیمارستان پیشوا در بودجه سال جاری و پیش بینی هشتاد میلیارد تومانی برای سال آینده، بر ضرورت ساخت و بهره برداری از بیمارستان پیشوا تاکید کرد.

نوش آبادی در گفتگو با وزیر بهداشت و درمان کشور، ضمن تشکر از افزایش تخت های بستری و تخصیص دستگاه سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان قرچک و افزایش تخت های آی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وضعیت حوزه درمان جنوب تهران

انتقاد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از وضعیت حوزه درمان جنوب تهران