مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-23سياسي

امام جمعه بهمن: آگاه کردن مردم مهمترین دستاورد سیاسی نماز جمعه است


آگاه کردن مردم از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی از دستاوردهای سیاسی نمازجمعه است که در 42 سال اخیر توانسته توطئه های خاموش و آشکار دشمنان داخلی و خارجی را برملا و فتنه های مختلف را مهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن ایام حج، اظهار کرد: اوضاع غربت کنونی حج محصول سیاست های حاکم بر حرمین شریفین است؛ چرا که حج یک واجب الهی است و نباید به راحتی تعطیل شود و عربستان با تدابیری باید این مراسم سالیانه عظیم را برگزار می کرد.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: با توطئه و برنامه های آمریکا، مقاومت تنها حق معقول و مشروع و قانونی دولت ها محسوب می شود که نتیجه آن عزت، پیشرفت و سربلندی است.

  حجت الاسلام علیزاده به پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سال 58  اشاره کرد و افزود: اسلام به سه اجتماع بزرگ اهمیت می دهد، اول اجتماعات روزانه که در نماز جماعت حاصل می شود، دوم اجتماع هفتگی که مراسم نماز جمعه است و سوم هم اجتماع حج که سالی یک بار در کنار خانه خدا انجام می شود.

علیزاده با تأکید بر اینکه نقش نماز جمعه به دلیل خطبه محوری اش بسیار مهم است، اضافه کرد: آگاه کردن مردم از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی از دستاوردهای سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمن: آگاه کردن مردم مهمترین دستاورد سیاسی نماز جمعه است

امام جمعه بهمن: آگاه کردن مردم مهمترین دستاورد سیاسی نماز جمعه است