مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-23سياسي

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت شهادت مدافع امنیت ضرغام پرست


استاندار خوزستان در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید ضرغام پرست را به مردم ایثارگر و شهیدپرور خوزستان و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

- پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت شهادت مدافع امنیت "ضرغام پرست" ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید ضرغام پرست را به مردم ایثارگر و شهیدپرور خوزستان و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به این شرح است: شهادت یکی از مدافعان وطن، شهید ضرغام پرست در راه تأمین نظم و امنیت جامعه مایه تألم و تأثر فراوان شد.

یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

مطمئنا خون پاک شهدا درخت استوار انقلاب و اسلام عزیز را تنومندتر می کند و دشمن کور باطن را ناامیدتر و ضعیف تر خواهد کرد امنیت ایران اسلامی در پرتو فداکاری چنین غیورمردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران بهای خویش پاس می دارند.

اینجانب شهادت مظلومانه این شهید سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، فرماندهان و افسران جان بر کف نیروی انتظامی و مردم بزرگوار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت شهادت مدافع امنیت ضرغام پرست

پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت شهادت مدافع امنیت ضرغام پرست