مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-23سياسي

اعلام محدودیت های جدید کرونایی در یزد/محدودیت ها از شنبه اجرایی می شود


ستاد استانی مقابله با کرونا در دارالعباده یزد با صدور اطلاعیه شماره 120 از تمدید محدودیت ها در این استان خبر داد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، با توجه به وضعیت کنونی استان یزد و همچنین با توجه به وضعیت قرمز و شرایط بحرانی در همه شهرهای استان به منظور پرهیز از تجمعات پرخطر موارد ذیل جهت آگاهی و توجه مردم اعلام می شود.

1-  فعالیت کلیه اصناف به استثنای سوپر لبنیاتی ها و نانوایی ها به شرط رعایت پروتکل ها، عدم ازدحام و جلوگیری از ورود مشتریان بدون ماسک و الزام به استفاده از ماسک از سوی صاحبان صنوف، تا ساعت 20:30 شب مجاز می باشد.

2 - تالارهای پذیرایی به مدت یک هفته دیگر تعطیل و فقط در فضای باز امکان پذیرش مشتری با رعایت فاصله 4 متری میزها و حداکثر 50 نفر مشتری دارند.

3- پذیرش مشتری در کلیه رستوران ها، کافی شاپ و فست فود های سربسته ممنوع و به صورت بیرون بر تا ساعت 23 مجاز به فعالیت می باشد.

پذیرش مشتری در اماکنی که دارای فضای باز مناسب باشند با رعایت فاصله 4 متری برای هر میز و عدم ازدحام و رعایت پروتکل ها و حضور حداقل مشتری بلامانع است.

4- رستوران ها و قهوه خانه ها در فضای بسته به استثنای فعالیت های بیرون بر، تالارهای پذیرایی در فضای بسته، سالن های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده، باشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های جدید کرونایی در یزد/محدودیت ها از شنبه اجرایی می شود

اعلام محدودیت های جدید کرونایی در یزد/محدودیت ها از شنبه اجرایی می شود