مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-23سياسي

دشمنان با استفاده از قصه پر غصه آب در خورستان به فکر انتقام گیری هستند


دشمنان انقلاب بر روی زخم های مردم از جمله گرانی، بازار رها شده و قصه پر غصه آب که در خورستان نجیب و صبور به وجود آمده است، - ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت:دشمنان انقلاب بر روی زخم های مردم از جمله گرانی، بازار رها شده و قصه پر غصه آب که در خورستان نجیب و صبور به وجود آمده است، نشسته و به فکر انتقام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به اهمیت روز غدیراظهار کرد: اگر پیام غدیر در آخرین حج پیامبر(ص) ابلاغ نمی شد، رسالت 23 ساله پیامبر(ص) ناقص می ماند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دو جنبه را برای غدیر بیان کرده اند، افزود: ایشان فرموده اند که غدیر تنها در موضوع جانشینی پیامبر خلاصه نشده است بلکه نشان دهنده اهمیت موضوع امامت است.

چهره شهر باید غدیری شود وی با تاکید بر اینکه باید چهره شهر غدیری شود، ادامه داد: با توجه به هشدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهر تبریز در صورت رعایت نکردن پروتکل ها به سمت قرمز شدن خواهد رفت، از همه مردم تبریز و هیئات حسینی می خواهیم با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی این روز بزرگ را گرامی بدارند.

مردم آذربایجان منتظر قدوم مبارک رهبر انقلاب هستند امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به پنجم مرداد و سالروز سفر رهبر معظم انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با استفاده از قصه پر غصه آب در خورستان به فکر انتقام گیری هستند

دشمنان با استفاده از قصه پر غصه آب در خورستان به فکر انتقام گیری هستند