مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-23ورزشي

شبکه ورزش روزی 20 ساعت برنامه المپیک پخش می کند


شبکه ورزش روزانه 20 ساعت از آنتن خود را در ایام المپیک به پخش مسابقات اختصاص می دهد که 12 ساعت از آن به پخش زنده مسابقات اختصاص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از مهم ترین برنامه های در نظر گرفته شده در کنداکتور المپیک شبکه ورزش به ویژه برنامه دهکده المپیک ، برنامه کادرفنی ، بسته های خبری المپیکی دست اول ، میان برنامه گفتگو به المپین ها ، میان برنامه معرفی المپین های ایران با عنوان مسافران توکیو ، پخش مستندهای تاریخچه المپیک و به سوی المپیک و همچنین پخش مسابقات ادوار پیشین المپیک شامل مسابقات ایرانیان در المپیک و مسابقات مهم المپیکی می توان اشاره کرد.

در جدول پخش شبکه ورزش سیما در ایام المپیک پخش زنده مسابقات بیش از 30 رشته ورزشی حاضر در المپیک پیش بینی شده است تا علاقمندان رشته های مختلف ورزشی در کشور موفق به تماشای رشته های مورد نظر خود شوند.

ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش، با دو استودیو در تهران و توکیو، قرار است با دعوت از مهمانانی از خانواده ورزش و هنر و همچنین استفاده از حضور کارشناسان و گزارشگران تخصصی رشته های مختلف ورزشی روی آنتن برود.

پویش ایران من که با محوریت حفظ و معرفی سنت و فرهنگ ایرانی در سازمان صداوسیما راه اندازی شده است، در جهت حمایت از ورزش ایران و کاروان ورزش ایران در الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ورزش روزی 20 ساعت برنامه المپیک پخش می کند

شبکه ورزش روزی 20 ساعت برنامه المپیک پخش می کند