مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-23سياسي

نماز جمعه اجتماع دشمن هراس است


نماز جمعه تجلی اسلام، تصویب کننده جبهه حق و میعادگاه مسلمانان برای تصمیم گیری امور است و ایستادگی در مقابل دشمنان، به واسطه یک خطبه نماز جمعه اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن 5 مرداد ماه، سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور توسط مرحوم آیت الله طالقانی، اظهار داشت: سه اجتماع بزرگ در دین اسلام وجود دارد که اجتماعات روزانه در مساجد، اجتماعات هفتگی در نماز جمعه و اجتماع سالانه در حج است که در این میان نماز جمعه به دلیل بیان خطبه های محوری مورد توجه است زیرا ترس و وحشت همیشگی دشمنان از برگزاری نماز جمعه بوده است.

 وی افزود: نماز جمعه تجلی اسلام، تصویب کننده جبهه حق و میعادگاه مسلمانان برای تصمیم گیری امور است و ایستادگی در مقابل دشمنان، به واسطه یک خطبه نماز جمعه اداره می شود.

امام جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن دهه ولایت، گفت: عید سعید غدیر، حیات معقول را درست می کند و مسیر سعادت را هموار می سازد.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی، امکان برگزاری جشن های بزرگ در عید غدیر نیست اما باید در جهت باشکوه بزرگ داشتن این عید سعید بزرگ تلاش نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه اجتماع دشمن هراس است

نماز جمعه اجتماع دشمن هراس است