مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-23سياسي

چرا مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلزار شهدا تعطیل شد؟ (+توضیحات مدیر گلزار شهدا)


بدنبال اظهارات سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره تعطیلی مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلزار شهدا که در آن عنوان شده بود، مدیر هیأت امنای گلزار شهدا مانع از ادامه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این محل شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تعطیلی مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلزار شهدای بندرعباس در رسانه ها و فضای مجازی با واکنش هایی همراه بوده است.

این خبر را اولین بار فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد و بیان داشت: مدیر هیئت امنای گلزار شهدای بندرعباس مانع از ادامه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی درمرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده مستقر در گلزار شهدا شده است.

وی افزود: متاسفانه مدیر هیئت امنای گلزار شهدا بنا به دلایل نامعلومی از فعالیت دانشگاه علوم پزشکی جلوگیری کرده که این موضوع موجب نارضایتی مردم این منطقه شده است.

مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عراقی زاده واقع در گلزار شهدای بندرعباس از هشتم تیر امسال، با همکاری مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس راه اندازی شده بود.

واکنش مدیر گلزار شهدای بندرعباس روح الله احترامی اظهار کرد: از اوایل تیرماه که پیشنهاد استقرار این مرکز واکسیناسیون ارائه شد، قرار بر این بود که به مدت یک ماه این استقرار صورت گیرد و عزیزان مرکز بهداشت، محل دیگری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلزار شهدا تعطیل شد؟ (+توضیحات مدیر گلزار شهدا)

چرا مرکز تجمیعی واکسیناسیون گلزار شهدا تعطیل شد؟ (+توضیحات مدیر گلزار شهدا)