مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:302021-07-23سياسي

معصومه آباد: رییسی کار بسیار سختی در پیش دارد امیدواریم امید مردم را شکوفا کند


«معصومه آباد» نماینده اسبق مردم تهران در مجلس و از ایثارگران انقلاب اسلامی معتقد است کار برای ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران با توجه به شعارهایی که دارد و با توجه به شرایط فعلی کشور، - معصومه آباد نماینده اسبق مردم تهران در مجلس و از ایثارگران انقلاب اسلامی معتقد است کار برای ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ایران با توجه به شعارهایی که دارد و با توجه به شرایط فعلی کشور، کار بسیار بسیار سختی است که باید مسیرها را هموار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشروح گفت وگو معصومه آباد با برنامه دستخط را در زیر می خوانید: مهمان این هفته برنامه دستخط از بانوان شناخته شده و رشید این مرز و بوم است.

کسی که در سن 17 سالگی در جبهه های حق علیه باطل به اسارت رژیم بعثی عراق در می آید و 40 ماه زندانی بعثی ها بوده و سختی های بسیار فراوانی کشیده که در قالب کتاب من زنده ام نگاشته شده است.

بعد از ورود به ایران تحصیلات خود را ادامه می دهد و در رشته بهداشت باروری دکترا می گیرد.

مسئولیت درمانگاه محرومین مرزی را در همان اواخر جنگ، در سال های 67-66 برعهده می گیرد و بعد از جنگ نیز در حوزه بهداشت و درمان خدماتی ارائه می دهد و در حوزه سیاست هم تا حدی ورود می کند و به عضویت شورای شهر تهران درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معصومه آباد: رییسی کار بسیار سختی در پیش دارد امیدواریم امید مردم را شکوفا کند

معصومه آباد: رییسی کار بسیار سختی در پیش دارد امیدواریم امید مردم را شکوفا کند