مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 13:502021-07-23سياسي

اگر رسیدگی نشود وضعیت آب در البرز هم مثل خوزستان می شود


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اگر به استان خودمان نرسیم وضعیت آب مثل خوزستان خواهد شد پس آقایان با دغدغه بیشتری به مسئله آب در استان نگاه کنند.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اگر به استان خودمان نرسیم وضعیت آب مثل خوزستان خواهد شد پس آقایان با دغدغه بیشتری به مسئله آب در استان نگاه کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه یکم مرداد کرج با اشاره به عید سعید غدیر خم و بابیان اینکه عده ای با علم، عمداً و متعمداً برخلاف مسیر حرکت کردند، گفت: مگر رسول خدا در مقابل 120 هزار نفر، امیرالمؤمنین را به عنوان جانشین خودشان معرفی نکردند؟ پس چه شد که بعد از 70 روز همه برعکس عمل کردند؟ این ها که بالصراحه می دانستند که باید از چه کسی پیروی کنند و بهانه ندانستن نداشتند.

دست امیرالمؤمنین را گرفت و بالا برد و 120 هزار نفر شاهد بودند.

باید تاریخ را به دقت مطالعه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بابیان اینکه مدیران فکری در آن زمان برای رسیدن به این هدف مقدماتی داشتند و از زمان خود حضرت مسیری را طی کرده بودند که اگر بعداً ادعایی کردند نتیجه بگیرند، اظهار کرد: وقتی افرادی ازنظر دینی وایمانی ضعیف باشند و مسئله هوی و هوس و قدرت طلبی هم در کار باشد، حاضرند خودشان را به نفهمی هم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رسیدگی نشود وضعیت آب در البرز هم مثل خوزستان می شود

اگر رسیدگی نشود وضعیت آب در البرز هم مثل خوزستان می شود