مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 18:052021-07-23ورزشي

پاداش 200 میلیون تومانی فدراسیون دوومیدانی به المپین های طلایی این رشته


فدراسیون دوومیدانی برای چهار نماینده خود در بازی های المپیک توکیو پاداش در نظر گرفته که در صورت صعود به مراحل بالاتر، رکودشکنی و همچنین کسب مدال دریافت خواهند کرد.

- فدراسیون دوومیدانی برای چهار نماینده خود در بازی های المپیک توکیو پاداش در نظر گرفته که در صورت صعود به مراحل بالاتر، رکودشکنی و همچنین کسب مدال دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوومیدانی ایران در بازی های المپیک توکیو چهار نماینده دارد که دوم مرداد راهی توکیو می شوند.

احسان حدادی در پرتاب دیسک، حسن تفتیان در دوی 100 متر، فرزانه فصیحی در دوی 100 متر و مهدی پیرجهان در دوی 400 متر بامانع ورزشکاران ایران در بازی های توکیو هستند.

فدراسیون دوومیدانی برای این چهار ورزشکار پاداش هایی در نظر گرفته که در صورت صعود از هر مرحله، رکوردشکنی و کسب مدال دریافت می کنند که از پاداش و جوایز وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک جداست.

بر اساس اعلام این فدراسیون ورزشکاران در ازای صعود از هر مرحله 20 میلیون تومان، هر بار شکستن رکورد ملی 20 میلیون تومان، مدال برنز 100 میلیون تومان، نقره 150 میلیون تومان و طلا 200 میلیون تومان دریافت می کنند.

از طرفی مقرر شده به نمایندگان ایران در رقابت های قهرمانی جوانان جهان هم پاداش تعلق بگیرد که در صورت صعود از هر مرحله 20 میلیون تومان، هر بار شکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 200 میلیون تومانی فدراسیون دوومیدانی به المپین های طلایی این رشته

پاداش 200 میلیون تومانی فدراسیون دوومیدانی به المپین های طلایی این رشته