مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:452021-07-23فرهنگي

جشنواره غدیر انتقال دهنده جلوه تازه ای از معارف دینی است


طبیعتا شاعرانی که در این سرزمین هستند و دیگر شاعرانی که به این سرزمین به چشم مهد شعر فارسی نگاه می کنند، می توانند در این رویداد جلوه تازه ای از معارف غدیر را به مخاطبان منتقل کنند.

- ایسنا/فارس یک شاعر آیینی گفت: طبیعتا شاعرانی که در این سرزمین هستند و دیگر شاعرانی که به این سرزمین به چشم مهد شعر فارسی نگاه می کنند، می توانند در این رویداد جلوه تازه ای از معارف غدیر را به مخاطبان منتقل کنند.

میلاد عرفان پور شنبه 2 مرداد با اشاره به برگزاری هشتیمین جشنواره بین المللی شعر غدیر به میزبانی شیراز، به خبرنگاران گفت: از رسالت های یک شاعر مسلمان این است که پیام آور حق باشد و با باطل مبارزه کند.

او با بیان اینکه بزرگترین حقیقت های عالم در غدیر و لایت امیر المومنین جلوه کرده و از موثرترین پیام آوران آن شاعران هستند، افزود: شاعران مسلمان و ولایی وظیفه دارند که این پیام را به همه دنیا مخابره کنند.

این شاعر شعر آیینی اعتقاد دارد که محافلی که شعر غدیر را برجسته و یادآوری می کنند، نقش مهمی در ابلاغ پیام غدیر که پیام بزرگ خلفت و پیام تیببین کننده مسیر سعادت انسان است، دارند.

عرفان پور با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی شعر غدیر نیز گفت: این جشنواره قطعا جایگاه بالا و والایی دارد و امید است که به بهترین نحو برگزار و بیشترین نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره غدیر انتقال دهنده جلوه تازه ای از معارف دینی است

جشنواره غدیر انتقال دهنده جلوه تازه ای از معارف دینی است