برندسازی؛ مغفول مانده گردشگری کرمانشاهرییس اداره میراث فرهنگی شهرستان هرسین گفت: طی سالهای گذشته اقدامات خوبی برای تبدیل گلیم به عنوان برند شهر هرسین انجام شده است. - ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان هرسین گفت: طی سالهای گذشته اقدامات خوبی برای تبدیل گلیم به عنوان برند شهر هرسین انجام شده است. امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی متعدد در شهرستان هرسین، اظهارکرد: هرچند در بحث آثار تاریخی مجموعه جهانی بیستون و گنج دره یازده هزارساله را داریم، اما در بحث صنایع دستی نیز گلیم هرسین شهرتی جهانی دارد. وی تصریح کرد: هنر بافت گلیم در خون مردمان هرسین جاری است و از کودکان گرفته تا افراد کهنسال به نوعی با این هنر باستانی سر و کار دارند. رییس اداره میراث فرهنگی هرسین خاطرنشان کرد: طی سالهای گذشته گلیم هرسین علاوه بر نشان ملی توانسته نشان بین المللی جغرافیایی را بگیرد و اکنون هرسین به عنوان شهر ملی گلیم ایران شناخته می شود. وی افزود: در این راستا در چند سال اخیر تلاش هایی صورت گرفته تا گلیم به عنوان برند هرسین به جهانیان معرفی شود، برای همین در گام اول ساخت المان و نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام گلیم در دستور کار قرار گرفت. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |