مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 02:502021-07-23فرهنگي

برندسازی؛ مغفول مانده گردشگری کرمانشاه


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان هرسین گفت: طی سالهای گذشته اقدامات خوبی برای تبدیل گلیم به عنوان برند شهر هرسین انجام شده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان هرسین گفت: طی سالهای گذشته اقدامات خوبی برای تبدیل گلیم به عنوان برند شهر هرسین انجام شده است.

امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی متعدد در شهرستان هرسین، اظهارکرد: هرچند در بحث آثار تاریخی مجموعه جهانی بیستون و گنج دره یازده هزارساله را داریم، اما در بحث صنایع دستی نیز گلیم هرسین شهرتی جهانی دارد.

وی تصریح کرد: هنر بافت گلیم در خون مردمان هرسین جاری است و از کودکان گرفته تا افراد کهنسال به نوعی با این هنر باستانی سر و کار دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی هرسین خاطرنشان کرد: طی سالهای گذشته گلیم هرسین علاوه بر نشان ملی توانسته نشان بین المللی جغرافیایی را بگیرد و اکنون هرسین به عنوان شهر ملی گلیم ایران شناخته می شود.

وی افزود: در این راستا در چند سال اخیر تلاش هایی صورت گرفته تا گلیم به عنوان برند هرسین به جهانیان معرفی شود، برای همین در گام اول ساخت المان و نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام گلیم در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی؛ مغفول مانده گردشگری کرمانشاه

برندسازی؛ مغفول مانده گردشگری کرمانشاه