مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:502021-07-24اقتصادي

سامانه الکترونیکی سفته و برات راه اندازی شد


خزانه دار کل کشور همچنین امکان رصد و پایش فعالیت های اقتصادی و مالی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی، قوه قضاییه و بانک مرکزی از منظر پولشویی و ممانعت از صدور سفته و برات توسط افراد ممنوع المعامله را از دیگر مزیت های سفته و برات الکترونیکی برشمرد.

- خزانه دار کل کشور همچنین امکان رصد و پایش فعالیت های اقتصادی و مالی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی، قوه قضاییه و بانک مرکزی از منظر پولشویی و ممانعت از صدور سفته و برات توسط افراد ممنوع المعامله را از دیگر مزیت های سفته و برات الکترونیکی برشمرد.

خزانه دار کل کشور گفت: سامانه سفته و برات الکترونیکی درچارچوب پروژه خزانه داری الکترونیک با هدف فراهم اوردن ابزار لازم برای ارائه خدمات الکترونیک در تسهیلات بانکی و به عنوان ابزاری برای استفاده در زنجیره تأمین و توزیع طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید رحمت اله اکرمی از طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در چارچوب پروژه خزانه داری الکترونیک، از تهیه ضوابط اجرایی مورد نیاز این طرح و ابلاغ آن به بانک های عامل در آینده نزدیک خبر داد.

وی ادامه داد: طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در اجرای قانون برنامه های پنجم و ششم توسعه و قوانین تجارت الکترونیک و مدیریت خدمات کشوری، در راستای سیاست های جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه الکترونیکی سفته و برات راه اندازی شد

سامانه الکترونیکی سفته و برات راه اندازی شد