مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-24سياسي

مشکلات فعلی جامعه یک شبه به وجود نیامده است


میزان کم تولید برق در این دولت برای دولت آینده مشکلاتی به بار خواهد آورد و بایستی نسبت به این موضوع حساس باشیم.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: میزان کم تولید برق در این دولت برای دولت آینده مشکلاتی به بار خواهد آورد و بایستی نسبت به این موضوع حساس باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز (دوم مردادماه) با بیان اینکه نگاه رهبری به مسئله حج نگاه کنش گرانه و مطالبه گرانه است و بعنوان رهبر جامعه اسلامی دل نگرانی ها و دغدغه هایی را دارند که نشان از اهمیت مسئله حج است، اظهار کرد: ما ممکن است اربعین را تعطیل کنیم اما حج آنقدر مهم است که در نظام حاکمیتی اسلام اگر یک روزی هیچ کسی حج نرود حاکم اسلامی باید با پول دادن به مردم، مردم را موظف کند که حج تعطیل نشود.

وی با اشاره به اینکه حکومت خود باید برای عدم تعطیلی حج اقدام کند، اضافه کرد: 2 نکته در پیام رهبری وجود داشت اول توجه به عمق معارف حج و دوم اینکه دل مومنین هرچند که جسمشان در حج نباشد بایستی در گرو حج و یاد خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ما برای دولت آینده اولویت هایی داریم؛ اولا کار و تلاش و انگیزه بیشتری با تکیه بر عنصر جوانان مورد نیاز است تا شرایطی را به وجود آورد که خلاها پر شود، خاطرنشان کرد: اگر مشکل برق و آب وجود دارد یک شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات فعلی جامعه یک شبه به وجود نیامده است

مشکلات فعلی جامعه یک شبه به وجود نیامده است