مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-24پزشكي

این عینک آفتابی را بزنید!


یک فوق تخصص جراحی چشم با تاکید بر لزوم استفاده از عینک آفتابی برای همه افراد، توصیه کرد، افراد حتما از عینک های استاندارد با رنگ و اندازه مناسب استفاده کنند.

- ایسنا/کرمانشاه یک فوق تخصص جراحی چشم با تاکید بر لزوم استفاده از عینک آفتابی برای همه افراد، توصیه کرد، افراد حتما از عینک های استاندارد با رنگ و اندازه مناسب استفاده کنند.

دکتر جلیل امیدیان در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر ضرورت استفاده از عینک آفتابی گفت: متاسفانه برخی افراد عینک آفتابی را وسیله غیرضروری می دانند، درحالیکه استفاده از عینک برای محافظت چشم در برابر اشعه UV خورشید ضروری است.

وی افزود: قرارگیری طولانی مدت در برابر نورآفتاب، بویژه در زمان ظهر و افزایش شدت تابش نورخورشید موجب آسیب به چشم شده و می تواند عوارض متعددی بر روی قرنیه و شبکیه چشم ایجاد کند.

امیدیان گفت: همچنین به دلیل نازک بودن پلک چشم، تابش نورخورشید در طولانی مدت می تواند موجب پدیدار شدن ضایعات بدخیم روی آن شود.

این چشم پزشک تاکید کرد: استفاده از عینک آفتابی برای محافظت چشم بسیار ضروری است و توصیه می شود افراد حتما در ساعات 10 صبح تا 16 ظهر که بیشترین میزان تابش خورشید را شاهد هستیم، حتما از عینک آفتابی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این عینک آفتابی را بزنید!

این عینک آفتابی را بزنید!