مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-24سياسي

چرا آدرس غلط می دهید؟


اکنون تقریبا روشن است که آقای روحانی به دنبال توجیه وضعیت کنونی می باشد و در این راه ضمن تلاش جهت حفظ پرستیژ، برای وضع موجود به دنبال یک مقصر می گردد تا ناکامی در سیاست خارجی را به گردن آن بیندازد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ احمد بنافی، کارشناس مسائل سیاسی: رییس جمهور روحانی روز پنجشنبه گذشته در هشتاد و سومین برنامه افتتاح طرح های دولت گفت: اگر قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود قبل از عید نوروز تحریم ها را برداشته بودیم.

در این خصوص چند نکته حائز اهمیت است: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در آذرماه سال گذشته در صرفاً از یک توافق یک طرفه خارج نمایند.

قانون اقدام راهبردی به شدت قابل دفاع و در خور تقدیر است.

سوال اساسی که خوب است آقای روحانی در این واپسین لحظات پایانی کار دولت به آن پاسخ دهد، این است که اگر این قانون تصویب و عملیاتی نمی گردید، تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در این دور از مذاکرات که قرار است در دولت بعد نیز ادامه یابد، بر سر چه چیزی می خواستند چانه زنی کنند؟ به عبارتی مگر چه چیزی در حوزه هسته ای برای چانه زنی باقی مانده بود که می توانست ارزش مذاکره را برای غرب بالا ببرد؟ هدف این قانون چیزی جز قرار دادن ایران در شرایطی برتر برای تامین منافع ملی در کنار ایجاد بازدارندگی در مقابل تهدیدات امنیتی و از همه مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آدرس غلط می دهید؟

چرا آدرس غلط می دهید؟