مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-24بين الملل

تشدید نگرانی تل آویو از حزب الله؛ هراس از اصابت 3000 موشک در یک روز


بررسی عناوین رسانه های عبری حکایت از آن دارد که تل آویو بشدت نگران پررنگ ترشدن نقش حزب الله در جریان بحران لبنان است به ویژه آنکه برآوردها نشان می دهد حزب الله قادر است تنها در یک روز جنگی 3000 موشک روانه اراضی اشغالی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از طرح اخیر دبیر کل جنبش حزب الله بتازگی در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: به نظر می رسد که بحران سیاسی و اقتصادی لبنان در صدر اولویت های اسراییل قرار دارد و آن ها نگران تشدید این بحران و بازتاب آن بر خود و منافعشان هستند چراکه  یکی از گزینه های اسراییل امروز کنترل مجدد وضعیت لبنان با استفاده از بحران اقتصادی است؛ آن هم به خاطر ترس از پررنگ تر شدن نقش حزب الله.

این وبگاه لبنانی ادامه داد، در مدت زمان اخیر، این توجه و نگرانی های تل آویو در صدر عناوین روزنامه های عبری زبان بازتاب داشته است به نحوی که می توان از بحث های سیاسی، نظامی و رسانه ای در فلسطین اشغالی نگرش های رژیم اشغالگر را استخراج کرد بویژه آنکه تل آویو در نتیجه فروپاشی اقتصادی لبنان و خلأ در دولت این کشور به حالت آماده باش درآمده است.

تهدید های ناشی از بحران لبنان از نگاه تل آویو نگرش نخست محافل سیاسی و امنیتی در فلسطین اشغالی می گویند که بحران لبنان ممکن است به قیمت کاهش قدرت گرو ه های نزدیک به محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نگرانی تل آویو از حزب الله؛ هراس از اصابت 3000 موشک در یک روز

تشدید نگرانی تل آویو از حزب الله؛ هراس از اصابت 3000 موشک در یک روز