مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-24سياسي

شرایط 12 گانه انتخاب شهردار منتشر شد


منتخب اول مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به شرایط 12 گانه انتخاب شهردار گفت: اولویت اول در انتخاب شهردار مردمی بودن شخص انتخاب شده است.

- منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره فراخوان منتشر شده برای انتخاب شهردار جدید زنجان اظهار کرد: در این دوره قرار است انتخاب شهردار از طریق انتشار فراخوان انجام شود.

منتخب اول مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در فراخوان افرادی که توانایی برای شهردار شدن داشته باشند به صورت داوطلبانه و یا توسط گروه های تخصصی و صنفی و تشکل های سیاسی، اجتماعی معرفی و حضور پیدا خواهند کرد، افزود: البته ممکن است افرادی توانمند و مجرب هم از سر تواضع در این فراخوان شرکت نکنند که در این صورت پیشنهاد خواهیم کرد که آنها هم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اولویت اول در انتخاب شهردار مردمی بودن شخص انتخاب شده است، افزود: بنده معتقدم نباید فاصله ای بین مردم و شهردار باشد.

مرادلو با اشاره به اینکه پاسخگو بودن یکی از ملاک های مهم در انتخاب شهردار محسوب می شود، گفت: علاوه بر این ارتباط حسنه با کارکنان شهرداری هم از اهم موارد است.

شایان ذکر است، شروط تعیین شده در ارتباط با فراخوان معرفی شهردار، شیوه نوین مشارکت در مدیریت شهری شامل 1-اعتقاد به مبانی نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط 12 گانه انتخاب شهردار منتشر شد

شرایط 12 گانه انتخاب شهردار منتشر شد