مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-24پزشكي

فعالیت کلینیک کاردرمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز بکار کرد


مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی و آغاز فعالیت کلینیک کار درمانی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی و آغاز فعالیت کلینیک کار درمانی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، محمد طالبی مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، افزود: کار درمانی یا آکیوپیشنال تراپی یا ارگوتراپی یکی از شاخه های توانبخشی است که بعنوان یک رشته کل نگر تمامی ابعاد روحی، روانی و جسمانی یک بیمار و تاثیرات جانبی مختلفی که بر روی عملکرد فردی و اجتماعی وی می گذارد در نظر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کلینیک کاردرمانی در تمامی حیطه های سنی از نوزاد تا فرد کهنسال خدمات ارائه می دهد، اضافه کرد: تلاش بر این است برنامه های کاردرمانی در قالب فعالیت های طبیعی روزمره قرار گیرد.

طالبی ادامه داد: مشکلات افرادی که با کاردرمانی مراجعه می کنند دامنه وسیعی را در بر می گیرد و می تواند حاصل عوامل مختلفی از جمله یک صدمه یا تصادف، تعارض یا فشار روانی بیماری جسمی، اختلال عاطفی یا شناختی رشد و اختلالات مادرزاد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کلینیک کاردرمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز بکار کرد

فعالیت کلینیک کاردرمانی جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز بکار کرد