مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-24ورزشي

داستان کامل لباس کاروان اعزامی به المپیک توکیو چه بود؟


در راستای حواشی ایجاد شده پیرامون لباس تیم اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو، مصمم شدیم این موضوع را به صورت شفاف بررسی کنیم.

از این رو، به کمک صحبت های انجام شده با مدیر عامل شرکت تولید کننده پوشاک مردان برای المپیک، گزارش مختصری از این واقعه آماده کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، طبق گفت و گو انجام شده با مدیرعامل شرکت زاگرس پوش، موارد مختلفی در رابطه با موضوع طراحی لباس ها و شیوه مدیریت کمیته المپیک مطرح گردید که پیش از این کمتر بیان شده بود.

رنگ و طرح لباس ها بر اساس سلیقه وزیر ورزش! اصلی ترین حواشی پیش آمده، در رابطه با طرح و رنگ لباس ها بود که بر اساس صحبت صورت گرفته، مشخص شد که این طرح و رنگ، از سوی کمیته ملی المپیک به صورت پیشنهادی و سفارشی (دستوری) مشخص گردیده بود که به نظر می رسد، نظر وزیر ورزش بوده است؛ ما تنها به شخصی دوزی لباس ها بر اساس اندازه و سایز مختلف ورزشکاران پرداختیم، وگرنه در جلسه ای که با کمیته المپیک داشتیم، رنگ و طرح از سوی این کمیته به ما پیشنهاد شد شایعه غیر واقعی هزینه میلیادری لباس ها بر اساس تفاهم نامه، هیچ هزینه ریالی بابت طراحی لباس ها از کمیته المپیک توسط شرکت زاگرس پوش، دریافت نشده است و تنها این شرکت از جهت مسئولیت اجتماعی خود و برای حفظ آبروی کشور، این مسئولیت را پذیرفته است؛ طبق تفاهم نامه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان کامل لباس کاروان اعزامی به المپیک توکیو چه بود؟

داستان کامل لباس کاروان اعزامی به المپیک توکیو چه بود؟