مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-24اقتصادي

توسعه 15 هزار هکتار شهرک گلخانه ای در دولت تدبیر و امید


مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران گفت: در دولت تدبیر و امید در هشت سال گذشته بیش از 15 هزار هکتار توسعه شهرک های گلخانه ای در مناطق مختلف کشور انجام شده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران گفت: در دولت تدبیر و امید در هشت سال گذشته بیش از 15 هزار هکتار توسعه شهرک های گلخانه ای در مناطق مختلف کشور انجام شده است.

سجادی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در کشور بیش از 23 هزار هکتار سطح زیر کشت مجتمع های گلخانه ای است که با تولید محصولات متنوع صادرات بخشی از تولیدات این مجتمع های گلخانه ای نیز به خوبی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید در استان های مختلف زیرساخت ها برای حضور سرمایه گذاران فراهم شده و تمام تلاشمان بر این است تا از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه مجتمع های گلخانه ای استفاده کرده تا زمینه اشتغال فارغ التحصیلان بخش کشاورزی فراهم آید.

سجادی پور استان اردبیل را استانی پیشتاز در توسعه مجتمع های گلخانه ای نام برد و گفت: در این استان با راه اندازی یک هزار و 600 هکتار مجتمع گلخانه ای در مغان ظرفیت تولید محصولات تا پنج هزار و 600 تن افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران افزود: با بهره برداری از 37 واحد گلخانه ای در استان اردبیل مجموع اراضی تحت پوشش در این بخش به 96 هکتار رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 15 هزار هکتار شهرک گلخانه ای در دولت تدبیر و امید

توسعه 15 هزار هکتار شهرک گلخانه ای در دولت تدبیر و امید