مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-24ورزشي

رقابت انتخابی تکواندوکاران قم برای حضور در لیگ


تکواندوکاران مستعد و آینده دار استان قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه های کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هر ساله علاوه بر رقابت های نونهالان‏، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران، با برنامه ریزی سازمان لیگ آکادمی قهرمانی هدف به منظور شناسایی و جذب استعدادهای قمی این رشته برای حضور موفق در رقابت های لیگ کشور اقدام به برگزاری یک انتخابی و همزمان سنجش و ارزیابی تکواندوکاران قم کردند تا فرصتی برای نمایش توانمندی قمی ها در لیگ کشور فراهم شود، در حالی که قم به دلیل مواجهه با مشکلات مالی در سال های اخیر نتوانسته در لیگ کشور به شکل مستقل حضور یابد.

این رقابت انتخابی در گروه پسران رده سنی نونهالان با همکاری هیات تکواندو استان قم برگزار شد و نفرات برتر در اوزان مختلف از سوی یاشار محمدی و ناصر قره لو مربیان تیم آکادمی قهرمانی هدف معرفی شدند تا در فاصله زمانی باقی مانده تا شروع رقابت ها این نفرات به شکل منسجم تری تمرینات خود را برگزار کنند.

ابوالفضل فهیمی، علیرضا عظیمی، سیدطاها موسوی، حسام حامدی، معین خسرو بیگی، هادی دهقانی، حسین رضازاده، طاها الهی، ابوالفضل آرزومندی، ابوالفضل اسودی، محمدرضا سلیمی، محمدمیلاد کاظمی ، محمدمهدی خسروی، علی اکبر محمدی، حسام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت انتخابی تکواندوکاران قم برای حضور در لیگ

رقابت انتخابی تکواندوکاران قم برای حضور در لیگ