مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-24سياسي

290 مؤسسه قرآن و عترت مازندران در انتظار اتحادیه ششم


سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری انتخابات اتحادیه قرآنی مازندران در 6 مرداد ماه خبر داد و گفت: 290 مؤسسه قرآن و عترت مازندران در انتظار اتحادیه ششم هستند.

- رحمت الله محمد حسن نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در حضوری و غیر حضوری، بهره گیری از ظرفیت استانی و اتحادیه کشوری و همچنین خیرین قرآنی و جذب کمک های مردمی، حمایت و پشتیبانی از مراکز قرآنی و توانمدسازی مدیران باید در الویت فعالیت اتحادیه جدید قرار گیرد.

حسن نژاد افزود: توسعه فعالیت قرآنی در دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت اجرایی دستگاه ها و سازمان ها و استفاده از ظرفیت شهرداری ها در فعالیت تبلیغی، ترویجی گام مهمی در رشد فعالیت های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی و تاثیر گذاری اتحادیه خواهد بود.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مطالبه گری در طول دوره فعالیت اتحادیه توسط مدیران مؤسسات سبب پاسخگویی و ایجاد شور و کارآمدی اتحادیه خواهد شد، اظهار کرد: مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن وعترت(ع) با انتخاب افراد لایق، کارآمد و دلسوز در اتحادیه، نمایندگان شایسته تری را برای تصمیم گیری و رونق برنامه های قرآنی انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

290 مؤسسه قرآن و عترت مازندران در انتظار اتحادیه ششم

290 مؤسسه قرآن و عترت مازندران در انتظار اتحادیه ششم