مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-24حوادث

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اردبیل


شخصی که با درج آگهی در سایت دیوار خود را معامله گر ارز دیجیتال در اردبیل معرفی و کیف پول دیجیتال افراد را خالی می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه فرد شاکی به پلیس فتا و اعلام این که مبلغی بالغ بر 6000 دلار از کیف پول دیجیتال وی به مقصدی نامعلوم انتقال داده شده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ اظهارات شاکی، مشخص شد که وی مدتی قبل با فردی در سایت دیوار آشنا شده بود که آن شخص خود را معامله گر (تریدر) ارز دیجیتال معرفی کرده و یک بار با شاکی ملاقات داشته است که این اولین سرنخ برای کارشناسان پلیس فتا بود.

خالی کردن کیف پول دیجیتال با گرفتن گوشی رییس پلیس فتا استان اردبیل ادامه داد: کاراگاهان سایبری با انجام اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که همان شخص اقدام به سرقت ارز دیجیتال شاکی کرده است که با هماهنگی مقامات قضایی مضنون پرونده را به همراه تجهیزات فنی در یک عملیات پلیسی دستگیر نموده و به پلیس فتا انتقال دادند.

  قهرمان طالع بیان کرد: مطابق اعترافات این سارق، وی در همان زمان ملاقات حضوری به بهانه مشاهده و آنالیز ارزهای خریداری شده توسط افراد، گوشی تلفن  آن ها را گرفته و برای این که افراد به او شک نکنند پس از گذشت چند روز از زمان ملاقات، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اردبیل

دستگیری سارق ارزهای دیجیتال در اردبیل