مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-24ورزشي

آنتن رادیو ورزش المپیکی شد


به گفته مدیر رادیو ورزش، در ایام المپیک که از 1تا 17مرداد است آنتن رادیو ورزش کاملا یک آنتن المپیکی است و موضوعات مربوط به المپیک را پوشش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رادیو ورزش، همزمان با آغاز بازی های المپیک توکیو، مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش گفت وگویی را درباره فعالیت ها و برنامه های اختصاصی این رادیو انجام داد.

مدیر رادیو ورزش در این گفت وگو در پاسخ به این سوال که رویکرد رادیو ورزش در دوران برگزاری مسابقات المپیک به چه صورت است، گفت: رویکرد رادیو ورزش در این دوران پوشش زنده تمام مسابقاتی است که برای مخاطب ما مهم است از جمله مسابقاتی که یک طرف آن ایران است و مسابقات مهم برخی رشته های پرطرفدار در کشور.

این مدیر همچنین در ادامه افزود: علاوه بر این برنامه ها، ویژه برنامه هایی را تدارک دیدیم که از آنتن رادیو ورزش پخش می شود.

مدیر رادیو ورزش با اشاره به اینکه برنامه های المپیک به صورت تصویری از ایران صدا نیز پخش خواهند شد، گفت: ما یک استودیوی مجهزی را در نظر گرفتیم که تمام برنامه های المپیک از این استودیو نیز پخش می شود.

آذرمکان در پاسخ به این سوال که چه برنامه هایی در این مدت قرار است به صورت اختصاصی به کنداکتور رادیو اضافه شود، گفت: به جز پوشش زنده ی مسابقات ما چند ویژه برنامه هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتن رادیو ورزش المپیکی شد

آنتن رادیو ورزش المپیکی شد