مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-24اقتصادي

5G دانلود یک فیلم سینمایی را در چند ثانیه ممکن می کند


برای ما که در ایران با مشکل دانلود و سرعت مواجه هستیم، می شود 5G را اینطور تعریف کرد که می توان یک فیلم سینمایی را در کمتر از چند ثانیه دانلود کرد، - برای ما که در ایران با مشکل دانلود و سرعت مواجه هستیم، می شود 5G را اینطور تعریف کرد که می توان یک فیلم سینمایی را در کمتر از چند ثانیه دانلود کرد، اتفاقی که از سال گذشته در ایران هم آغاز شده و دولت آینده هم باید به سرعت با توسعه کاربردهای این فناوری و ایجاد بازار مناسب، به جذابیت سرمایه گذاری در این حوزه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه در سال های گذشته با ورود نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دنیا مواجه بودیم، چند سالی است که صحبت از 5G یا همان نسل پنجم تلفن همراه مطرح می شود.

کاهش تأخیر، ظرفیت بالای دسترسی، قابلیت اطمینان بسیار بالا، ارتقا ارتباطات موبایل پهن باند و قابلیت اتصال و ارتباط اشیا در سطح بسیار وسیع از جمله ویژگی های نسل پنج ارتباطی است که این فناوری نوین ارتباطی را به عنوان یک فناوری تحول ساز که سایر جنبه های فناوری را نیز متحول می کند مطرح کرده است.

دو سال پیش بود که محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - با اعلام خبر برگزاری جلسات خوب درباره زیرساخت های 5G وعده راه اندازی نسل پنجم اینترنت تلفن همراه، با وجود تحریم های آمریکا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5G دانلود یک فیلم سینمایی را در چند ثانیه ممکن می کند

5G دانلود یک فیلم سینمایی را در چند ثانیه ممکن می کند