مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:352021-07-24سياسي

تلاش مجمع مطالبه گران برای خروج زنجان از حیاط خلوت اقتصادی عده ای خاص


دبیر مجمع مطالبه گران استان زنجان گفت: قطعا یکی از دغدعه های مجمع مطالبه گران این است که زنجان را از حیاط خلوت و درآمد زایی اقتصادی یک عده خارج کند تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از زنجان؛ اصغر حاتمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهداف مجمع مطالبه گران استان، اظهار کرد: این مجمع یکی از زیرمجموعه های قرارگاه بقیه الله است.

وی وظیفه مجمع مطالبه گران استان زنجان را  ایجاد بسترسازی برای حضور مردم و سازمان دهی و تکثیر گروه های خودجوش مردمی عنوان کرد و افزود: مطالبه گری در صورتی موثر خواهد بود که مردم محور باشد و به هیچ جناحی وابسته نباشد.

  دبیر مجمع مطالبه گران استان زنجان با اشاره به اینکه در 24 تیرماه سال جاری مجمع مطالبه گران استان با حضور مسؤولان استان کلید خورد، تصریح کرد: دو بال اصلی مطالبه گری، پیوست رسانه ای و فرهنگ مطالبه گری است و ما درصد هستیم با کمک اصحاب رسانه فرهنگ مطالبه گری را اصلاح و در بین مردم رواج دهیم، تا به یک ضد ارزش تبدیل نشود، بنابراین تحقیق و تفحص و سنجیدن تمام جوانب پیش شرط یک مطالبه گری عالمانه و منطقی است.

وی ادامه داد: اگر این چهار چوب را برای خودمان ترسیم کنیم یک افق روشنی را در پیش رو ترسیم می کنیم  که یک شهروند مسؤولیت پذیر با آداب مطالبه گری صحیح در 10 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مجمع مطالبه گران برای خروج زنجان از حیاط خلوت اقتصادی عده ای خاص

تلاش مجمع مطالبه گران برای خروج زنجان از حیاط خلوت اقتصادی عده ای خاص