مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-24سياسي

باید با ناقضان مصوبات ستاد کرونا برخورد شود


باید افراد و دستگاه هایی که نسبت به اجرای قانون و مصوبات ستاد کرونا حساس هستند، تشویق شده و با ناقضان قانون در هر سطحی که باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در جلسهٔ ستاد استانی مدیریت کرونا که صبح امروز در محل سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از موارد، مصوبات ستاد استانی کرونا توسط دستگاه ها اجرا نمی شود، در همین راستا باید افراد و دستگاه هایی که نسبت به اجرای قانون و مصوبات حساس هستند، تشویق شده و با ناقضان قانون در هر سطحی که باشند، برخورد شود.

وی ادامه داد: برخی دستگاه ها قوانین و مصوبات ستاد کرونا را اجرا نمی کنند و مدیران در اجرای قوانین باید در صف نخست باشند و بر عملکرد زیرمجموعه ٔ خود نیز نظارت داشته باشند.

قاسمی اظهار کرد: تمامی دستگاه ها باید جهت اجرای مصوبات ستاد کرونا و رعایت پروتکل ها پای کار باشند و دستگاه های پای کار و دستگاه های ناقض قانون به رسانه ها معرفی شوند.

وی عنوان کرد: لازم است جلسات ستاد کرونا خروجی مشخصی داشته باشد و همهٔ دستگاه ها موظف به رعایت مصوبات باشند.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: در برخی موارد شاهد عدم استقبال از واکسیناسیون عمومی هستیم که لازم است دلایل این مسئله بررسی شود و اگر افراد به واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با ناقضان مصوبات ستاد کرونا برخورد شود

باید با ناقضان مصوبات ستاد کرونا برخورد شود