مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:502021-07-24اقتصادي

96 هزار نفر در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون در خراسان جنوبی 139 هزار دوز واکسن را تحویل گرفته ایم، گفت: 96 هزار نفر از گروه های هدف تا کنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشته ایم و بستری های جدید نیز افزایش داشته است.

دهقانی با اشاره به اینکه هفته گذشته دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در غدیر واقع در خیابان پاسداران و سوله مدیریت بحران در خیابان نرجس راه اندازی شد، افزود: مرکز تجمیعی سوم نیز در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعالیت خود را آغاز می کند و در قاین، فردوس و طبس نیز یک مرکز تجمیعی دارند.

وی با تأکید بر اینکه افراد بالای هفتاد سال می تواند بدون ثبت نام برای تزریق واکسن اقدام کنند، گفت: افراد بین 50 تا هفتاد سال حتماً قبل از حضور در مراکز واکسیناسیون ثبت نام کرده و منتظر دریافت پیامک باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در روز سه شنبه هفته گذشته با تزریق واکسن به هشت هزار و 780 نفر یک رکود را ثبت کردیم، اظهارکرد: ظرفیت تزریق واکسن به 5 تا 6 هزار نفر در روز را داریم.

دهقانی با بیان اینکه انجام پروتکل ها در پمپ بنزین ها رعایت کاهش یافته و استفاده از دستکش و زدن ماسک گاه مراعات نمی شود، بیان کرد: تاکنون در خراسان جنوبی 139 هزار دوز واکسن را تحویل گرفته ایم و 96 هزار نفر نیز از واکسن علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 هزار نفر در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کرده اند

96 هزار نفر در خراسان جنوبی واکسن کرونا تزریق کرده اند