مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-24اقتصادي

نگرانی از خشکسالی پاییز امسال / دغدغه تأمین آب شرب و کشت پاییزه


وزیر نیرو با ابراز نگرانی از احتمال خشکسالی در پاییز پیش رو گفت: همه دغدغه این است که چنانچه پیش بینی سازمان هواشناسی درست باشد و با خشکسالی دیگری و تأخیر در بارش مواجه باشیم، - ایسنا/خوزستان وزیر نیرو با ابراز نگرانی از احتمال خشکسالی در پاییز پیش رو گفت: همه دغدغه این است که چنانچه پیش بینی سازمان هواشناسی درست باشد و با خشکسالی دیگری و تأخیر در بارش مواجه باشیم، در تأمین آب شرب و کشت پاییزه برای کشاورزان با مضیقه مواجه نشویم.

رضا اردکانیان در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی استان خوزستان که امروز (2 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر سیاست های دولت و برنامه هایی که در ابتدای دولت دوازدهم، هم خدمت نمایندگان در جلسه رأی اعتماد مطرح کردم و هم در جلسات دیگر ارائه دادم، با تأکید عرض می کنم که ما در ارتباط با بحث های انتقال آب بین حوضه ای هیچ طرحی را بدون مجوز زیست محیطی اجرا نکردیم و نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: در این دولت هیچ طرح انتقال بین حوضه ای اجرا نشده است و تنها، طرح شیرین سازی و انتقال آب دریا به فلات مرکزی مطرح بوده است.

وزیر نیرو بیان کرد: در ارتباط با شرایط امسال و بحث کشت، روال این است که ابتدای سال آبی در همه استان ها به ویژه استان خوزستان با توجه به منابع وسیع آب و خاک، جدول منابع و مصارف آب را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از خشکسالی پاییز امسال / دغدغه تأمین آب شرب و کشت پاییزه

نگرانی از خشکسالی پاییز امسال / دغدغه تأمین آب شرب و کشت پاییزه