مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-24اقتصادي

فاز دوم انتقال آب به شهرستان زرین دشت در مرحله برآورد هزینه است


معاون طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه ای استان فارس گفت: فاز دوم انتقال آب به شهرستان زرین دشت در مرحله برآورد هزینه برای اجرای مناقصه است و پیش بینی ما اجرای پروژه تا 1401 است.

- نوذر جلالی در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان زرین دشت در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: آب رسانی به شهرستان زرین دشت از سد رودبال یکی از منابع اصلی تأمین آب شرب شهرستان های داراب و زرین دشت است.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه آبرسانی در زرین دشت تصریح کرد: فاز اول پروژه آبرسانی به شهرستان زرین دشت به طول 41 کیلومتر و با استفاده از لوله GRPبه قطر 600 و 700 میلیمتر از محل تصفیه خانه احداث شده در شهر داراب تا مخزن روستای خسویه از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت است.

وی افزود: ظرفیت انتقال آب در این پروژه 360 لیتر بر ثانیه آب تصفیه شده با کیفیت از سد رودبال را در فاز اول محقق می کند.

معاون طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه ای استان فارس از پیش بینی اجرای فاز دوم این پروژه تا پایان سال 1401 خبر داد و افزود: فاز دوم این پروژه نیز در حال حاضر در مرحله برآورد هزینه برای اجرای مناقصه است.

جلالی با تاکید بر اینکه با اجرای فاز دوم ظرفیت آبرسانی به تمام نقاط زرین دشت فراهم می شود تاکید کرد: هزینه کل این پروژه در فاز اول یک هزار و 100 میلیارد ریال و در مدت زمان تقریباً 16 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم انتقال آب به شهرستان زرین دشت در مرحله برآورد هزینه است

فاز دوم انتقال آب به شهرستان زرین دشت در مرحله برآورد هزینه است