مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-24اقتصادي

کمک 70 میلیارد تومانی خیرین کاشانی برای ساخت واکسن کرونا


70 میلیارد تومان توسط خیرین کاشانی برای ساخت واکسن کرونا به شرکت های ساخت واکسن پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، عباس زراعت پیش از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه در هفته افتخارات دانشگاه کاشان، با بیان اینکه از روز عید قربان تا غدیر افتخارات دانشگاه کاشان رونمایی می شود، اظهار کرد: دانشگاه کاشان در سطح ملی و بین المللی جامعه محور و کارآفرین مطرح است که این امر افتخاری برای کاشان است.

رییس دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه، دانشگاهی در تراز بین الملل قرار می گیرد که جز 200 دانشگاه برتر دنیا قرار داشته باشد، افزود: در بین دانشگاه های کشور دانشگاه کاشان در رتبه دهم در تراز بین المللی قرار دارد.

وی با بیان اینکه، دانشگاه کاشان در تایمز سه سال رتبه اول را در بین دانشگاه های جامع کشور به دست آورده است، گفت: سه سال رتبه اول دانشگاه های جوان جهان را در به دست آوردیم و در آسیا جز 100 دانشگاه برتر قرار گرفتیم.

زراعت با اشاره به اینکه، از سال 95 هرسال دانشگاه کاشان جز یک درصد دانشگاه های برتر جهان بوده است، تصریح کرد: از سال 95 دانشگاه کاشان جز 10 دانشگاه برتر کشور قرارگرفته است و در هفت رشته 9 درصد از اساتید دانشگاه کاشان جز دانشمندان بین المللی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 70 میلیارد تومانی خیرین کاشانی برای ساخت واکسن کرونا

کمک 70 میلیارد تومانی خیرین کاشانی برای ساخت واکسن کرونا