مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-24اقتصادي

توقف خدمت رسانی بخشی از ناوگان حمل و نقل در شیراز


در پی پرداخت نشدن بخشی از مطالبات بهره برداران اتوبوس های گازسوز خطوط حمل و نقل مسافر در شیراز، شماری از رانندگان خط واحد از صبح امروز شنبه دوم مرداد حاضر به ارائه سرویس روزانه به مسافران در این کلانشهر نشدند.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در گفت وگو با ایسنا ضمن تایید این توقف در ارائه خدمات اتوبوسرانی، بیان کرد: 100 درصد ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز خصوصی است و طرف قرارداد شهرداری هم بهره برداران ارائه دهنده خدمت در خطوط مختلف هستند.

مسعود طهماسبی با بیان اینکه بحران کرونا اثر مستقیم بر ناوگان حمل و نقل عمومی داشته و موجب کاهش شدید مسافر شده است، گفت: تورم و افزایش هزینه های ناوگان عمومی هم فشار مضاعفی را در این حوزه ایجاد کرده است.

او خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که حداقل فشار به ناوگان وارد شده و شهرداری خسارت ناشی از کاهش مسافر و افزایش هزینه ها را جبران و در قالب یارانه نقدی و غیرنقدی به ناوگان پرداخت می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز عنوان کرد: سابقا بهره برداران بحثشان این بود که مطالباتشان پرداخت نشده یا ایراداتی به نحوه محاسبه هزینه ها در سال 99 داشتند اما امروز مطالبات را تا اردیبهشت ماه امسال کامل پرداخت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف خدمت رسانی بخشی از ناوگان حمل و نقل در شیراز

توقف خدمت رسانی بخشی از ناوگان حمل و نقل در شیراز