مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-24سياسي

تفکر و حرکت در مسیر غدیر راه عبور از مشکلات است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تفکر و حرکت در مسیر غدیر راه عبور از مشکلات است.

- ، حجت الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از راه های عبور از مشکلات تأمل، تفکر و حرکت در مسیر غدیر بوده و نادیده گرفتن غدیر ظلم به اسلام و پیامبر (ص) است.

وی با بیان اینکه باید خطبه و فرمان غدیر در همه جهان گسترش پیدا کند، افزود: مهم ترین خدمت در انتشار فلسفه غدیر، خدمت به قرآن و اهل بیت است؛ زیرا بین این سه جدایی، شکاف و اختلاف وجود ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اوقاف به عنوان خادم قرآن در کنار خدماتی که به امامزادگان و موقوفات استان ارائه می دهد زیباترین بخش از وظایف آن خدمت به قرآن است.

وی ادامه داد: از میان برنامه ها، کلاس ها و طرح های قرآنی مهمترین طرح، مسابقات قرآنی بوده و امروز افتتاحیه مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در کرمانشاه برگزار شد.

صالحی خاطرنشان کرد: خدمت ظاهری، محفل آرایی و گردهمایی ها برای مسابقات قرآنی حداقل کاری است که می توان برای خدمت به قرآن و حفظ حرمت اهل بیت (ع) انجام داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: درخشش امروز ایران و انقلاب اسلامی در جهان به برکت قرآن و اهل بیت (ع) بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و حرکت در مسیر غدیر راه عبور از مشکلات است

تفکر و حرکت در مسیر غدیر راه عبور از مشکلات است