مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-24اقتصادي

مشکل آب خوزستان با نگاه به نیازهای آبی پاییز حل شود


امسال حدود 30 درصد از بارش های استان خوزستان و 40 درصد از بارش های استان های دیگر که به این استان ورودی داشته است، کاهشی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه توصیه ها یی که همواره برای استان خوزستان در سال های اخیر به دولت های مختلف داشتند، ملاک عمل همه ما بوده و هست و امیدواریم نویدهایی که برای تأمین مالی داده شده، برای اجرایی کردن طرح های دولت، عملی شود.

اردکانیان افزود: امروز در هشتاد و چهارمین برنامه از افتتاح طرح های ملی، در استان مازندران تصفیه خانه آب و خط آبرسانی به بابل و بابلسر همراه با چهار شهر و 57 روستا با جمعیت تقریبی 600 هزار نفر، در استان اردبیل تصفیه خانه آب و خط آبرسانی به خلخال، در سیستان و بلوچستان تصفیه خانه فاضلاب کنارک، در چهارمحال و بختیاری تصفیه خانه فاضلاب هوره، در استان فارس آبرسانی به حاجی آباد (زرین دشت فارس)، اتمام عملیات اجرایی سد هایقر، سه واحد نیروگاه مقیاس کوچک، در استان بوشهر آبگیری سد خاییز و افتتاح سد ارغون و در 9 استان 13 نیروگاه تجدیدپذیر با ظرفیت 30 مگاوات با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که امروز آخرین جلسه مربوط به پویش هر هفته الف-ب-ایران در دولت دوازدهم است، گفت: این پویش از نیمه دوم سال 98 تا کنون برگزار شده است به واسطه این پویش در سال 227 طرح بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری 33


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب خوزستان با نگاه به نیازهای آبی پاییز حل شود

مشکل آب خوزستان با نگاه به نیازهای آبی پاییز حل شود