مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-24حوادث

برخورد پلیس با باند های به کارگیری کودکان کار در تهران


کسانی را که بر سر چهارراه ها و خیابان های تهران کار می کنند، نباید کودکان کار نامید، این کودکان مستعمره این باندها هستند و ره توشه تلاش این کودکان را سرشبکه ها و روسای این باندها به جیب خودشان می زنند.

- رییس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد پلیس با باندهای به کارگیری کودکان کار در تهران گفت: شناسایی این باندها ادامه دارد و در آینده با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما سردار حسین رحیمی درباره فعالیت باندهای قاچاق کودکان کار در تهران گفت : گروه ها و باندهایی هستند که هر روز کودکان کار را بر سر چهارراه ها و خیابان های پایتخت قرار می دهند و شب ها آن ها را جمع آوری می کنند.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته برخی از این باندها شناسایی و با سرشبکه های آن ها برخورد شده است؛ این شناسایی ها ادامه دارد و در آینده با این باندها برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: کسانی را که بر سر چهارراه ها و خیابان های تهران کار می کنند، نباید کودکان کار نامید، این کودکان مستعمره این باندها هستند و ره توشه تلاش این کودکان را سرشبکه ها و روسای این باندها به جیب خودشان می زنند.

سردار رحیمی در ادامه درباره موضوع سگ گردانی نیز عنوان کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی که بر عهده دارد، عمل می کند؛ با جوسازی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس با باند های به کارگیری کودکان کار در تهران

برخورد پلیس با باند های به کارگیری کودکان کار در تهران