مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-24اقتصادي

اختصاص 15 درصد از اعتبارات تنش آبی 2 وزارتخانه به خوزستان


اختصاص 15 درصد از اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی و پرداخت فوری 50 درصد از اعتبار مصوبه مذکور از اقدامات دولت برای خوزستان است.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه در نشست مشترک ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی (قرارگاه آب رسانی) اظهار کرد: در اعتراضات اخیر نیروهای نظامی خیلی خویشتن داری کردند و در قصه سوسنگرد اگر نیروهای نظامی خویشتن داری نمی کردند، اوضاع بدتر می شد ولی برای دلجویی از مردم همراه با مسئولان استانی در خانه شیوخ مناطق مختلف و بزرگان شهرستان ایذه حاضر شدیم.

وی با اشاره به مصدومیت نیروهای نظامی بدون کوچک ترین واکنش افزود: هنگام بروز بحران همه باید کنار هم قرار گرفته و ضمن ارائه راهکار به دنبال حل مشکلات باشیم نه اینکه گفته شود که حضور مسئولان چه فایده ای دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به تشکیل جلسات منظم و مستمر شورای کشاورزی و ستاد مدیرت بحران تصریح کرد: هیئت دولت بعد از اعزام مسئولان ملی به خوزستان یک مصوبه خوب با اعتبار یک هزار و 150 میلیارد تومان به این استان اختصاص دادند.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: اختصاص 15 درصد از اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین پرداخت فوری 50 درصد از اعتبار مصوبه مذکور از دیگر اقدامات دولت برای استان خوزستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 درصد از اعتبارات تنش آبی 2 وزارتخانه به خوزستان

اختصاص 15 درصد از اعتبارات تنش آبی 2 وزارتخانه به خوزستان