مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-24سياسي

بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه شهرهای گروه الف مازندران


مرحله نخست تصفیه خانه شهر های گروه الف مازندران به ظرفیت هزار لیتر برثانیه امروز با حضور رییس جمهور و به صورت ویدو کنفرانس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، پروژه بزرگ بهره برداری از فاز اول تصفیه خانه و خط انتقال آب شرب شهرهای گروه الف شامل بابل، بابلسر، هادی شهر و فریدونکنار پیش ازظهر امروز با حضور استاندار مازندران، نمایندگان و فرمانداران شهرستان های بابل و بابلسر و مدیرعامل آب منطقه ای استان از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح شد.

حسین زادگان استاندار مازندران با تاکید براهمیت بهره برداری این پروژه گفت: پروژه مهمی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، پروژه بزرگ تصفیه خانه برای تامین آب شرب شهرستان های بابل،بابلسر و فریدونکنار است که هزینه ای بالغ بر420 میلیارد تومان دربر داشته است.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در حاشیه افتتاح فاز اول تصفیه خانه شهرهای گروه الف بیان کرد: این پروژه مهم پس از سال ها انتظار مردم شهرستان های بابل،بابلسر و فریدونکنار به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این تصفیه خانه تأمین کننده آب شرب شهرهای بابل، بابلسر و فریدونکنار است و این فاز می تواند بخشی از مشکلات را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه شهرهای گروه الف مازندران

بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه شهرهای گروه الف مازندران