مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-24حوادث

کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره در داراب خبر داد و گفت: متهم به همراه همسرش تحویل مراجع قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از شیراز، یوسف ملک زاده با بیان این خبر اضافه کرد: تعدادی شاکی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا داراب مراجعه و مدعی شدند شخصی به همراه همسرش در سال 95 با احداث صندوق قرض الحسنه و به بهانه پرداخت وام های کم بهره مبالغ زیادی از آن ها دریافت و سپس متواری شده اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهمان پس از کلاهبرداری از 112 نفر شهروند از داراب متواری و در شهرستان مشهد خود را از دید پلیس مخفی کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو کلاهبردار که زن و شوهر بودند را در یکی از محلات در مخفیگاه شان دستگیر و به داراب انتقال دهند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 100 میلیارد ریال کلاهبرداری از 112 نفر شهروند اقرار کردند، گفت: این زن و شوهر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره

کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره