مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:402021-07-24حوادث

کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره


ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو کلاهبردار که زن و شوهر بودند را در یکی از محلات در مخفیگاه شان دستگیر و به داراب انتقال دهند.

- جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره در داراب خبر داد و گفت: متهم به همراه همسرش تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یوسف ملک زاده با بیان این خبر اضافه کرد: تعدادی شاکی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا داراب مراجعه و مدعی شدند شخصی به همراه همسرش در سال 95 با احداث صندوق قرض الحسنه و به بهانه پرداخت وام های کم بهره مبالغ زیادی از آنها دریافت و سپس متواری شده اند که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهمان پس از کلاهبرداری از 112 نفر شهروند از داراب متواری و در شهرستان مشهد خود را از دید پلیس مخفی کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو کلاهبردار که زن و شوهر بودند را در یکی از محلات در مخفیگاه شان دستگیر و به داراب انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره

کشف 112 فقره کلاهبرداری با وعده اعطاء وام کم بهره