مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:352021-07-24اجتماعي

آیا سؤالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت بود؟!/ اعلام نتایج آزمون در مرداد


آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی اول مرداد برگزار شد اما تعدادی از داوطلبان نسبت به سختی سؤالات و برگزاری آزمون در شرایط کرونایی شدید، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی برای استخدام در آموزش و پرورش به رغم تمام گلایه ها و اعتراض های مشمولان مبنی بر قرار گرفتن در موج پنجم انتقاد به سؤالات سخت آزمون نهضت سوادآموزان خواستار پیگیری شدند.

*سؤالات خیلی دشوار بود مشمولان آزمون استخدامی اول مرداد، نسبت به سختی سؤالات تا حدی گلایه مند هستند که درخواست دارند نمره کف قبولی را آموزش و پرورش تغییر دهد؛ در غیر این صورت آنها نمره قبولی را نخواهند گرفت.

یکی از این داوطلبان به خبرنگار فارس گفت: سؤالات خیلی دشوار بود و اصلا قابل فهم نبود و این در حالیست که در این مدت خیلی درس خوانده بودیم اما روز آزمون، سؤالات هر درسی را می دیدم، شوکه می شدم.

داوطلب دیگری اظهار کرد: سؤالات آزمون خیلی سخت بود و خارج از منابع طراحی شده بود؛ چرا ما را اذیت می کنند، اگر واقعا نمی خواهند استخدام کنند، بگویند؛ چرا آزمون سخت می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سؤالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت بود؟!/ اعلام نتایج آزمون در مرداد

آیا سؤالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش سخت بود؟!/ اعلام نتایج آزمون در مرداد