مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:452021-07-24حوادث

جاده ای با ایمنی صفر و 11فوتی و 130 مجروح!


رییس پلیس راه استان سمنان از جاده روستایی و فرعی نظامی سمنان به عنوان یک بمب ساعتی در حاشیه شهر سمنان به سمت کویر نام برد و بر لزوم ایمن سازی آن به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان از جاده روستایی و فرعی نظامی سمنان به عنوان یک بمب ساعتی در حاشیه شهر سمنان به سمت کویر نام برد و بر لزوم ایمن سازی آن به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

‍ ‍ ‍ سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان با بیان این مطلب اظهار کرد: بیشترین آسیب ها را ما در سال گذشته در بخش راه های روستایی و فرعی شاهد بودیم و از همین رو نیاز است تا نواقص این حوزه برطرف شود.

وی با اشاره به تعدد تصادفات جاده ای در جاده موسوم به نظامی تصریح کرد: جاده نظامی استان سمنان با ایمنی صفر به مثابه یک بمب فعال است که باید هر لحظه منتظر یک انفجار باشیم.

این فرمانده انتظامی با بیان اینکه نیاز است تا اقدامات لازم برای ایمن سازی و بهسازی محور نظامی هرچه سریع تر در دستور کار قرار گیرد افزود: در 5 سال گذشته 234 تصادف در جاده نظامی رخ داده که 11 فوتی و 130 مجروح داشته است.

وی با اشاره تعدد تصادفات و تلفات جاده ای در جاده سمنان_ فیروزکوه گفت: 10 کیلومتر از مسیر سمنان-فیروزکوه مدت مدیدی است که آماده بهره برداری است و نیاز است تا نواقص موجود در خصوص جدا کننده این مسیر برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده ای با ایمنی صفر و 11فوتی و 130 مجروح!

جاده ای با ایمنی صفر و 11فوتی و 130 مجروح!