مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 01:352021-07-24اقتصادي

افزایش چراغ خاموش قیمت سیمان در پی خاموشی ها


این روزها به دلیل قطعی برق واحدهای تولیدی و کاهش تولید سیمان خبرهایی از افزایش قیمت این کالا در بازار به گوش می رسد، اما مسئولان مربوطه معتقدند کمبود سیمان تاثیری در قیمت این کالا نداشته است و سودجویان و دلالان در حال ماهیگیری از آب گل آلود هستند و هرگونه .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری این روزها به دلیل قطعی برق واحدهای تولیدی و کاهش تولید سیمان خبرهایی از افزایش قیمت این کالا در بازار به گوش می رسد، اما مسئولان مربوطه معتقدند کمبود سیمان تاثیری در قیمت این کالا نداشته است و سودجویان و دلالان در حال ماهیگیری از آب گل آلود هستند و هرگونه افزایش غیررسمی قیمت سیمان تخلف محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال خاموشی ها در کشور ادامه دارد، برای کاهش بار خاموشی در بخش خانگی و به علت مصرف بالای برق در برخی از واحدهای تولیدی طبق تصمیم وزارت نیرو، خاموشی و قطعی برق در بخش های صنعتی اعمال شد، قطعی برق برخی از کارخانجات بزرگ مانند سیمان باعث کاهش کمبود شدید این محصول در بازار شد.

باتوجه به قطعی برق و اخلال در تولید سیمان برخی از سودجویان اقدام به احتکار و گران کردن این محصول در بازار کردند، کمبود سیمان بر روی روند اجرای پروژه های عمرانی نیز تاثیرگذار است، قطعا ادامه دار بودن قطعی برق مشکلات در حوزه صنعت این مشکلات را دو چندان خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چراغ خاموش قیمت سیمان در پی خاموشی ها

افزایش چراغ خاموش قیمت سیمان در پی خاموشی ها