مهم ترین خلاءهای نظام آموزشی ایران چیست؟یک پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش گفت: نقش معلم در کشور مالزی، نقشی تسهیل گر و کمک کننده است و مطالب آموزشی به صورت گام به گام ارائه می شود اما در ایران از همان ابتدا راهبردهای مورد نیاز برای حل مسئله در اختیار دانش آموز قرار گرفته و فرصت تفکر برای یافتن راه . - ایسنا/همدان یک پژوهشگر حوزه آموزش و پرورش گفت: نقش معلم در کشور مالزی، نقشی تسهیل گر و کمک کننده است و مطالب آموزشی به صورت گام به گام ارائه می شود اما در ایران از همان ابتدا راهبردهای مورد نیاز برای حل مسئله در اختیار دانش آموز قرار گرفته و فرصت تفکر برای یافتن راه حل از دانش آموز گرفته می شود. مومن علی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ما در این پژوهش سعی کردیم کشوری همسو با ایران برای مقایسه سیستم آموزشی انتخاب کنیم و در بین کشورهای اسلامی، کشور مالزی گزینه مناسبی بود پس در سال 2014 طی سفری به کشور مالزی ضمن بررسی دانشگاه مالایا، دانشگاه سان وی، مهد کودک UCSI و مدرسه بین المللی مونت کیارا، در سومین سمپوزیوم بین المللی که توسط سه کشور چین، مالزی و تایلند برگزار شد، شرکت کردیم. او تغییر در نقش ها و میزان مشارکت در یادگیری را از مهم ترین تفاوت های دو سیستم آموزشی کشور ایران و مالزی می داند و ادامه داد: نقش معلم در کشور مالزی، نقشی تسهیل گر و کمک کننده است به عنوان مثال در کشور ایر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |